Nån av dina barn fyllde år i januari.-Jasså?

Usch jag känner mej som jag glömt något mkt viktigt eller som att jag har såå mkt framför mej. En jobbig känsla. Borde väll sätta mej ner och gå igenom bokföringen och åkt in med den till revisorn. Eller den e genomkollad men ett papper ska skrivas på av en person och sen ska den lämnas in. Jättelätt men det tynger mej ändå. Eller så är det att jag ligger efter med årets inmatningar. Usch vad det än är så känns det jobbigt.

I övrigt är allt som vanligt. Enya var på dagis i två timmar och det gick bra. Vi har varit hos Johans mamma tills sent. Kollat Grey´s.
Min pappa ringde vid 22 med. Han undrade om det var idag min bror fyllde år. Nä igår. Fan sa han då. Sen var det nån som fyllde i januari med. Jasså nån av barnen? Ja nåns barn var det allt. Ett av dina. Typ jag...
Nu borde jag väll låta bitter men det e jag inte. Jag har en annan pappa som  jag mer ser som min pappa. Han och mamma har varit gifta sen jag var 5. Så jaa, han e min pappa, tycker jag.

                                                                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0