Leksaksstädning suger!

Idag har vi varit lediga. Barnen har varit på sådär humör. Vi har bakat hallongrottor, varit ute och det var inte så mkt vår längre. Vi har städat Lucas rum... Det går alltid lika hett till för jag har verkligen inte tålamod! För det första tycker jag att man behöver inte dra fram massa nya saker innan man plockat bort det gamla. För det andra lägger sej Lucas alltid ner och somnar. Man blir sååå trött av att städa och för det tredje börjar han såklart leka med sakerna. Dessa grejjer e mer än mitt tålamod klarar. Hade det varit en gång så kanske, men samma sak händer varja gång!! Haha fast det e klart, jag hade gärna lagt mej på golvet å somnat jag med när jag städar. Tyvärr e det ju ingen som gör klart för mej... =)

I fredags var vi hos mamma som fyllde år, mkt trevligt. På lördan jobbade johan så barnen och jag åkte och handlade och bytte ett par skor på torp sen åkte vi till min syster. Hennes sambo fyllde år. På söndan skulle jag och barnen åka och bada i vänersborg med johanna och hennes barn alva och filippa. Tro det eller ej men jag fick med Johan! Så det blev en super dag på vattenpalatset. Efteråt åt vi på max. Tyvärr fick jag inte med honom in på överby, men va f*n jag e nöjd ändå!


Kommentarer
Postat av: emma

åh vilket fint kort!! kram på er

2009-03-25 @ 09:11:37
URL: http://ewc.blogg.se/
Postat av: Anna

Vi kan måndag efter 15. Tisdag efter 15.30, onsdag efter 15 samt torsdag efter 14. Hela fredagen är vi också lediga. :-)

2009-03-28 @ 22:41:52
URL: http://missberniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0