Jag-rätt händig!


Har skruvat upp en hylla i Enyas rum, det blev bra. I köket har jag sprejat en bänkskiva med svart metallicfärg. Blev snyggt, tyckte jag iaf. Johan tyckte det inte. Men allt e bätre än innan. Ska försöka få till en bild imorron.
Hyllan är ju såklart en av sakerna som flyttade med oss hem från ikea i fredags. Några saker kom till kassakön. De fick stanna kvar. De var lite, hmm söndersuttna/tuggade på...

De söta bokstöden och asken är från petite princess och spargrisen är från princess mudpie. Doppresent. Presis som de två tavlorna.

Har jobbat hela helgen. Igår kväll var mamma och min ena lillebror här och kollade på melodifestivalen. Emil höll igång barnen och mamma och jag satt i soffan. Mysgt med lite mammatid!
Idag var svärmor och barnens ena faster och två kusiner här och lekte. Jag gjorde en kladdkaka.
Köpte även tre par trosor till Enya. Hon börjar bli stor min lilla busloppa. I morgon börjar inskolningen...
Nu ska jag dra upp Johan från soffan. Han ver på tattomässan igår och e lite, ja hur säger man, ur form...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0