Härlig dag på Emaus

I morse gjorde jag pannkakor direkt efter frukosten och så åkte vi till Emaus med Linda och Viggo. Vi va där halv elva, och det var MKT kallare än jag trodde. Viggo och Lucas red. Enya ville inte.





Linda och jag tog plats på en bänk i solen medans barnen lekte. Vi tinade upp lite...

Sen gungade vi, åt pannkakor åkte ruchkana, klappade diverse djur och hade det underbart!
Halt två lämnade jag barnen på dagis, och nu sitter jag här och väntar på att åka till jobbet.
Lite skumt att lämna så sent, men eftersom barnen kommer in så bra i lekarna på dagis så går det bra. Egentligen vill personalen att dom kommer kl 11, men det känns så konstigt att lämna dom när jag bara ska vara hemma i flera timmar. Har hört att de flesta förskolor är tvärtom...

Vad har ni gjort denna underbara dag?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0