En vanlig måndag i mitt nya liv

Med nya liv menar jag bara att jag lämnar barnen på dagis för att sen få lite egen tid. Sov till strax efter 8 och lämnade barnen vid 11, åkte till motionshuset och tränade. Ställde mej även på en sån våg som mäter precis hur mkt fett, vatten muskler och skelett och annat man har i kroppen. Otroligt! Man kunde tom se hur mkt muskler man hade i tex höger arm. Den åkte in i min nya träningsdagbok som Jonas fixat. Där ska jag skriva i hur jag tränat och sen utvärdera. Det där vet jag inte om jag orkar, men visst e det kul att kunna se om man gör framsteg!
Kl 14 började jag jobba och nu borde jag snart gå och lägga mej.

motionshuset här e det jag håller till iaf en gång i veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0