Träning & semla

                                                            

Träning i morse, Enya va me på noterna och körde brevid. Va en del från jobbet som hade ett pass tillsammans med Jonas.
På kvällen åkte Lucas och jag för att köpa semla. När han ska kliva ur bilen hejar hans dagisfröken på honom. Han tyckte det var jättekonstigt att se henne. I bilen satt han och berättade hur han skulle säga till pappa.
Han kommer säga SKOJAR DU ME MEJ ELLER???
haha, han e så söt!
Hema blev det kladd me stor semla, Enya slog på sin så grädden pöste ut åt alla håll. Lucas smakade på locket. Jag gillar egentligen bara de med vanilj, men får väll offra sej å äta det runt om iaf!

Gick inte att ladda upp igår när jag skrev, så därför blev dt såhär. Jag vet att det va semeldan igår =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0