Uppdatering!

Igår var jag å tränade med Jonas igen. Enya var med. Jag var antagligen den ende på motionshuset som hade kakor i fickan. Enya var minst sagt skeptisk. Hon stog med sin favvodocka så nära crosstrainern att dockans fot slog i varje gång.  Vidare stog hon mest å tittade, med en osmakad sönderkramad kaka i handen. Hon tyckte inte det var kul. Om man uttrycker sej så. Men jag fik ju tränat iaf. Och nästa gång är det nog full rulle.

När vi kom hem ringde kära syster och frågade om jag ville med å äta lunch med mamma. (hon jobbar i gbg) njä sa jag.
Äh, då kommer jag å hämtar dej! säger hon.
Så hon kör från kungälv till ljungskile till göteborg och sen tillbaka. Hon e allt bra underbar min fina syster!
Mamma bjöd på lunch och storebror kom med. En väldigt trevlig halvtimme!

Idag har Enya och jag varit hos syster å kollat in deras öppna förskola. Det var lajbans tyckte sessan. När vi hämtat Lucas bakade vi en sockerkaka, för det ville han! Mmm...
Sen jobbade jag stängning.  Solade på rasten och nu måste jag ducha!

Ha det!

Kommentarer
Postat av: emma

jag har renoverat min blogg=)

2009-02-23 @ 20:37:50
URL: http://ewc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0