Dagis och jobb

Trött... Jobbade i torsdags kväll fredagskväll och blev väckt tjugo över åtta igår för att jobba, igen... Jag e inte van att jobba så mkt, haha. Värre blir det väll. 2 mars börjar inskolningen för Enya och 16:e jobar jag min första "riktiga" tid.
Det gick lite snabbt, hade ju faktiskt ställt in mej på att vara hemma hela våren och sommaren... Nåja, jag ska inte jobba så mkt.

Annars har vi inte gjort mkt idag. Va en sväng hos mamma som kollat igenom bokföringen inför bokslutet. Blir billigare så, haha. Vill nån ha tips på ett högavlönat yrke så bli revisor!
Lucas har haft kusin/bästis Alice här och lekt hela dagen.
Johan har målat Enyas säng, men den behöver en strykning till.
Jaa, det va vår dag... Vad har ni gjort?


Dom här söta kom med posten förra veckan! Fina va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0