Po.p & Vero Moda shopping!



Två tröjor till Lucas och en body till Enya. Stog länge och drog i en windstopper till Enya med, men det får vänta tills efter ullared. Vi ska dit på lördag.



Massa till bara mej! Tre vanliga baströjor, en scarf, påskgula leggings, grånrandig tröja och ett långt linne, som egentligen var i stl L men satt bra ändå.


I morse gick min stora lilla tjej till dagis utan blöja! Hon säger oftast till när hon behöver gå. Duktiga, duktiga Enya!
**stolt mamma**

Nu ska jag göra lite nytta innan jag åker ut till maxi för min tredje stängning den här veckan!

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, håller hon på att bli blöjfri. Vad duktig hon är! Ullared imorgon? Gud så kul. Vi måste ju ses till veckan.

2009-04-03 @ 17:31:03
URL: http://missberniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0