Lite shopping

I morse efter dagis va jag duktig å åkte ut t jobbet för å handla. Efter dt tog vi en fika på coffe roomer med J och hennes två söta tjejer A & F.
Verkligen inga pengar kvar så kolla i affärer va ju inte jättekul, men snaart e dt barnbidrag!

Efter dagis åkte vi ut till Bokenäs till en annan J och hennes goingar I & L

Dessa snygga kläder kom Johan hem med till Lucas efter jobbet. Egentligen var det Enya som skulle ha thermobyxor. Lite mörkare än vad blixten visar.


Kan ju likagärna visa vad jag köpte till barnen när syster och jag var i gbg med.
Velourkläder från po.p Heeelt underbara!





Johan tyckte de var det fulaste han sett! Tur att inte han ska ha dom, haha!

Nu får jag nog ta och vara lite sällskaplig av mej med!

Kommentarer
Postat av: Tina

Jättefint! Å garanterat bekvämt å ha på sig. :)

2008-10-16 @ 23:23:24
URL: http://tinaekerum.blogg.se/
Postat av: Anna

nu har jag lagt tidd dig i länkar jag läser. De du..

2008-10-17 @ 18:13:03
URL: http://missberniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0