1 maj = inventering...

...och den började kl 6 i morse, Snoozade till fem över halv och funderade på om man skulle råka försova sej, men ett två tre så stog jag på jobbet som en zombie.
Efteråt (kl 17) handla jag lite, men va så trött samtidigt som jag prata i mobilen att jag mest gick runt runt. Sen hitta jag inte vart  jag ställde korgen. Hmm dags att åha hem va? Fick iaf med mej lite hem, och åkte till mamma för att hämta barnen. Johan åkte på fiskesemester över helgen med sin bror och en kompis som fyller 30 snart. Så den här helgen e dt bara vi. Inte så bara iofs =)
Min syster var där med sina gullungar å sen åkte vi hem till oss.
Åt lite och myste me godis. Nu e jag trött, trött, trött.
OCH HAR EN HIMLA TRÄNINGSVÄRK EFTER PASSET IGÅR!

God Natt

Kommentarer
Postat av: Emma

snart kommer jag hem o jobbar med dig! puss

2009-05-06 @ 19:13:00
URL: http://ewc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0