Nya saker


Barnen myser i Lucas rum, eller Enya är ju som ni ser redan på väg upp!


Vår kaffekokare gav upp, eller jordfelsbrytaren har gjort det ett par gånger när man har använt den iaf, inte för att det gör mej så mkt, smakar bara nån mun ibland. Många säger att man lär sej, men jag vette f*an... Jag testar då och då iaf, man kan ju ändra sej. Jag kan inte säga att jag saknar att vara kaffedrickare, men det verkar vara jobbigt för andra.

Typ: Vill du ha kaffe?
-Nej tack, jag dricker inte
-Okej te då?
-Nej tack inte det heller.
Nu brukar ett förfärat uttryck visa sej i frågarens ansikte.
-Men... Saft då!?!
Haha måste man dricka nått?

Nu va det inte mitt okaffedrickande jag skulle skriva om utan att vi köpte en ny kaffekokare. Även denna svart, men med aluminiumkanna, mkt snygg.
Vår nya kamera kom med, så nu borde det bli lite bättre kvalité på bilderna.
Köpt en overall till Enya med. Min rosa tjej ska nu få prova på att va en röd tös istället.
Träningsbyxor och en tröja fick också följa med hem.

Lite ångest, men på onsdag har jag första mötet hos en personlig tränare. Vi ska iofs bara prata, om mål och sånt. Mitt mål är väll att få tid att gå dit haha.

Annars har inte så mkt hänt idag, barnens kusiner som bor alldeles i närheten var här och lekte en stund. Deras mamma me så där snackades en stund iväg.
Johan har målat taket i Enyas rum, å vad jag vill att det ska bli klart!

Nu e dt dags för duchen!

Vad har ni gjort idag?


Kommentarer
Postat av: Anna

Supersnygg overall!

2009-01-11 @ 11:19:41
URL: http://missberniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0