Lite vardagslyx!

Idag ska jag  göra en ansiktsbehandling! Ska bli så skönt!! 1½ timme ska det ta, skönt eller jobbigt? Vi får se. Sen ska jag leta efter nått till Lucas, han fyller 4 i morron!! Min lille lille kille... Kommer precis ihåg den här dagen för 4 år sedan. Vi skulle flytta om en vecka och jag var hemma och städade hela dagen. Kvällen innan hade jag fårr fortkörningsböter när jag åkte från jobbet.
-Åsså blåser du här! sa polisen
Jag skrattade lite och tittade ner på min mage
-Polisen skrattade inte.
I efterhand när jag ser kort på mej själv förstår jag ju att det inte fanns en möjlighet för honom att se att jag var gravid. Men själv känner man sej ju stor!

Åter till presenterna då, det har ju som bekant precis varit jul. Så så jättemkt saker kan jag inte komma på. Inte nått faktiskt... Allt jag kommit på har jag sagt till andra som frågat.

                                           

                                                  Min lille älskling gör miner för

Kommentarer
Postat av: Tina

Redan 4 år. SHIT!! Att han redan är så stor. hihi Lycka till med presenten! kram

2009-01-21 @ 12:17:34
URL: http://tinaekerum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0