Kalas i flera dar

Sitter här å knappar på mobilen. Lucas har haft 4-års kalas för min familj. Vi delade för vi e så himla många i bådas familjer. Iofs va kalaset inte bara för Lucas utan för mej me, jag blir 24 på söndag! :-O igår va johans mamma pappa syster och kusin här. Stora kalaset för resten av dom blir nästa lördag. Mkt kalas nu! Lucas ligger i sängen nu och lyssnar på Byggare Bob på sin nya radio och i sängen har har en 1 m stor helikopter med snurrande rotorblad! Jag ska jobba hela helgen, börjar halv nio i morron å direkt efter det ska jag ha första passet med Jonas. Får se hur jag mår på söndag, haha...

Kommentarer
Postat av: Tina

haha kommer du ihåg killen jag träffade på nätet som var lite äldre och kom från thn? Han är det. Vi gick första terminen på tredje året. hahaha sjuuuukt!

2009-01-24 @ 23:20:55
URL: http://tinaekerum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0