Fullt ös!

Idag vaknade barnen ganska tidigt, halv nio. Vi gick upp och åt en himelsk frukost. Flingor och yoghurt för vi hade inget smör kvar. Sen åkte vi ut t Maxi (där jag förövrigt jobbar) och handlade. Det känndes som det behövdes. De var kaos. Lucas fastna i mejeriet för han skulle ha en drickyoghurt som jag vet att han inte tycker om. Efter mkt gråt (och många glirningar om vilken dum mamma han har, haha) fick jag honom att ta en risifrutti istället. Man ska inte ge sej! Sen fick vi ju såklart plocka upp. (självscannar) sen va dt nått mer å sen orka jag inte mer. Trött och hyfsat trotsig e ingen kul kombination!

Åkte hem å så kom Johanna med Ida & Linn. Åt lunch och fikade.
Sen kom Anna med Hugo & Tuva, sen var det fullt ös.
Eftermiddan städade vi lite, och satte upp kassaapparat och all låtsasmat och lekte affär/kiosk/restaurang.
Johan kom hem me pizza och nu e dt lungt och skönt.
 Idag har Enya lyckats välta ut tre glas och kraschat ett, slungat iväg en 200 g smörklick på mej när jag torkade upp, haha ibland vet man inte om man ska skratta eller gråta. Bäst brukar va att skratta, blir roligast så! =)

Har ni trotsiga barn?


    Grejjar lite...


  Syskonkärlek <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Så söt bild på syskonen!

2009-01-11 @ 11:21:34
URL: http://missberniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0