RESA BOKAD!

Men det blev inte till Thailand som det var tänkt. Vi väntar tills nästa år med det. Lanzarote blev det, ska bli jätteskönt! Iofs är det ett tag kvar, november. Men kul att ha nått att se fram emot!

Köpt nya jackor till barnen... Hmm som om de behöver det, igen...



Köpte ju ws för ett tag sen + att de har såå mkt annat, men dom klär ju så bra i allt! e så svårt att inte köpa då!


Ikväll gjorde jag chokladmuffins med marshmallows i! Lät inte det gott?!

Har äntligen hittat dynor till våra trädgårdsmöbler med, har varit så svårt att hitta eftersom det är en sån soffa och två stolar, antingen så finns det till sånna där plaststolar, positionsstolar eller bara små kuddar. Men nu så! Verkligen intressant, haha!

I morgon ska barnen komma tidigare till förskolan (å kolla förskolan, det börjar gå in!) för att vara med på midsommarfirandet!

Apropå firande så var vi på stor 25-årsfest i lördags. Jättekul! Sju personer som hade hyrt en restaurang i Ljungskile, och bjudit in alla vänner (och även föräldrar faktiskt) Mådde sådär i söndags... Barnen sov hos farmor och farfar och vi fick sova ut. När vi vaknade åkte vi och satte oss på soliga uteserveringen på pizzerian. Jättehärligt, att bara få sitta i lugn och ro ;-)

Nu ska jag lägga muffinsen i påsar, tänkte skicka med ett par med Johan så kan dom ha go fika i morron med!

Kommentarer
Postat av: Tina

Sota dom ar!! Klart det ska shoppas, se bara pa mig hihi ;) Hoppas allt ar bra annars?! Kraaaam

2009-06-17 @ 23:34:56
URL: http://stinsenprinsen.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag var lite inna på att köpa röda pop jackor till mina busar också. De blev inte så. Kanske lika bra de, där vi drar ivär o alla 4 varnen har samma jacka... HA ha ha ha haa!

2009-06-18 @ 08:41:07
URL: http://missberniie.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Skulle inte jag få muffins? ;)

2009-06-18 @ 17:21:52
URL: http://ellinorfridlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0